co powinien zawierać landing page - 20 technik

Co powinien zawierać Landing Page?

co powinien zawierać landing page - 20 technik

Pragniesz wiedzieć co powinien zawierać Landing Page? – Przejrzyj tą stronę do końca i zapoznaj się z 17 dobrymi praktykami

Landing page – czyli strona lądowania powinna być dopracowana pod każdym względem, tak aby zachęcić innych do kupienia danego produktu czy skorzystanie z danej usługi. Niewątpliwie wiele osób w dzisiejszych czasach zapomina o wielu rzeczach, które są bardzo ważne. W tym artykule przedstawię Ci 17 najważniejszych rzeczy, które powinny się znaleźć na landing pagu (przynajmniej większość). Poniżej przedstawiam poszczególne punkty wraz z ich opisem. Polecam przeczytać całość, aby nauczyć się najważniejszych elementów.

2. Empatyczne podejście do klientów

Empatia jest to zrozumienie drugiej osoby, odczuwanie jej stanu. Musisz pamiętać o tym, by empatycznie podchodzić do każdego problemu klienta. Z pewnością nie zapominaj o tym, by wczuć się w rolę Twojego odbiorcy i pomyśleć czy on będzie na prawdę tego potrzebował.

3. Dodaj wideo do swojej oferty (opcjonalnie)
-dobry praktyka na landing page

Z wielu doświadczeń wynika, że ludzie, którzy widzą reklamę w formie wideo są bardziej skłonni do zakupu. Oczywiście forma wideo obrazująca dany problem klienta będzie niewątpliwie bardzo dobrą praktyką i może pomóc podnieść konwersję na Twoim Landing Pagu.

Przykład zastosowania wideo

jeden z elementów, który powinien być na landing page

4. Demonstracja problemu klienta

Chodzi o to by zademonstrować Twojemu odbiorcy, to co się stanie, gdy nie skorzysta z Twojej oferty. Dobrym przykładem mogą być opaski na komary. W takiej ofercie z pewnością można zademonstrować różne negatywne skutki związane z ugryzieniem przez komary.

5. Stwórz historię produktu czy usługi

stwórz historyjkę, by landing page był dobry

Na twoim landing pagu możesz stworzyć krótką historię opowiadającą o tym jak powstał produkt czy dana usługa. Jest to dobra praktyka, choć wiadomo, że nie przyda ona się we wszystkich branżach. Taki format na pewno doda atrakcyjności Twojej oferty.

6. Wizja Twojej usługi czy produktu

Stwórz wizję – dlaczego Twój klient tego potrzebuję. Przedstaw swoim odbiorcom różne możliwości związane z oferowaną usługą czy produktem. Niewątpliwie nasz klient będzie to sobie wyobrażał, dzięki czemu jeszcze bardziej będzie tego pożądał.

7. Różne zastosowania produktu

Na swoim landing pagu powinieneś przedstawić swoim klientom różne zastosowania swojego produktu czy usługi. W związku z tym podniesie to wiarygodność i dana osoba będzie bardziej skłonna skorzystać z Twojej oferty, dzięki czemu zyskasz więcej klientów. 

8. Opinie klientów
-to powinno znajdować się na landing page

Opinie klientów to jedna z najważniejszych rzeczy na landing pagu. Niewątpliwie dowód społecznej słuszności wpływa na konwersje w bardzo dużym stopniu. W związku z tym na każdym landing pagu powinny znaleźć się opinie innych. Jeśli nie ma takich opinii, to jeszcze trudniej o konwersję. Dlatego musisz o tym pamiętać.

9. Logiczne uzasadnienie ceny

Kolejną dobrą techniką jest logiczne uzasadnienie ceny. W takim wypadku możesz odwołać się do czegoś innego, co ludzie kupują. Np. jeśli sprzedajesz produkt w okolicach 100 zł, to napisz: „To tylko 100zł, tyle samo wydajesz na zakupy w sklep”. Oczywiście sam możesz wymyślić inne porównania.

10. Napisz o autorze/sprzedawcy

Napisanie o autorze czy sprzedawcy  to niewątpliwie dobra rzecz, która powinna znaleźć się na landing pagu. Możesz umieścić zdjęcie autora, co jest bardzo dobrą praktyką. Oprócz tego dodaj jakieś informację o autorze/sprzedawcy. Ludzie w ten sposób będą Ci jeszcze bardziej ufali, co podniesie skuteczność Twojego LP.

11. Dodaj galerię zdjęć na swojego landing page

Zdjęcia przyciągają oko klienta. Dobrze wykonane i profesjonale zdjęcia produktu czy usługi to podstawa dobrego landing pagu. Warto dodawać galerię zdjęć. Zdjęcia są po prostu atrakcyjne, a atrakcyjność wpływa na wygląd Twojej strony. Dlatego nie zapominaj o dodaniu zdjęć do Twojego landing page

12. Gwarancja satysfakcji

Chcesz wiedzieć co powinien zawierać landing page? – Na swoim landing pagu, możesz wykorzystać gwarancję satysfakcji, co na pewno jeszcze bardziej podniesie wiarygodność Twojej firmy, sprzedawanego produktu czy jakiejś usługi. Oczywiście możesz zastosować też samą gwarancję, która może obejmować na przykład 30 dni. Niewątpliwie jest opcjonalne rozwiązanie.

gwarancja jako dobra technika

13. Rekomendację znanych osób

Autorytet innych znanych osób jest często wykorzystywany w reklamach. Jest to też jedna z zasad manipulacji. W związku z tym możesz użyć tej techniki na twoim landing pagu, by podnieść konwersję Twojego produktu czy oferowanej usługi. 

14. Przedstaw możliwe opcje płatności na landing pagu

Następną z kolei dobrą praktyką jest przedstawienie możliwych opcji płatności. Nie jest to jakiś najważniejszy element, ale zawsze warto zwrócić na to uwagę. Wielu klientów w dzisiejszych czasach wykorzystuje na przykład PayPala do płacenia w internecie. Może to dobry moment, by wprowadzić taką płatność w Twoim sklepie?

15. Dodatkowe konsultację z Tobą

Wiadomo, że więcej osób zakupi Twój produkt, po prawdziwej rozmowie niż po przeczytaniu tekstu. Jeśli jesteś empatyczny i przekonujący, znasz techniki wywierania wpływu i sprzedaży to niewątpliwie podniesiesz konwersję Twojego produktu czy usługi. Dlatego możesz dodać opcje konsultacji na temat danej usługi czy sprzedawanego przez Ciebie produktu.

16. Umieść dane kontaktowe na Twoim landing page

Niezbędnym elementem na Twoim landing pagu będą dane kontaktowe do Twojej firmy. Pamiętaj, by były one widoczne. Takie dane z pewnością podniosą wiarygodność Twojej firmy. Klient będzie miał do niej większe zaufanie, bo przecież zna dane firmy i wie, że wszystko jest legalne. W razie jakichkolwiek pytań może do Ciebie napisać czy zadzwonić. To powinien zawierać landing page.

17. Najczęściej zadawane pytania - kolejny element landing page

najczęściej zadawane pytania - kolejny element landing page

Dodaj do swojego landing page FAQ (frequently asked questions) – czyli najczęściej zadawane pytania. Jest to dobre wtedy, gdy Twoi klienci mają do Ciebie jakieś pytania. W takim wypadku zamiast się z Tobą skontaktować, będą mieli odpowiedzi na te pytania pod ręką, dlatego warto dodać to do swojego landing page.

Zobacz też: Jak pozycjonować filmy na YouTubie?
Kliknij tutaj

Podobne wpisy